07
Mar
08

I hate myself for loving you

Det är fan roligt, jag redigerar några inlägg och skydden på alla försvinner. Lika bra, för jag tror inte att många som jag känner läser den här, minst av alla hon. Och även så bryr hon sig inte ett dugg. Så det här är vem jag är. Och så mycket har jag lärt mig om migsjälv och accepterat faktumet. Jag är dödskär i henne och det lär inte gå bort lika lätt som det gjorde för henne. Det är bara acceptera att det kommer ta sin tid. Jag väljer att leva med min kärlek för henne fast utan henne. För så lång tid som det tar. Jag har gett allt jag hade att ge. Och varje gång jag tror att kärleken börjar avta så växer den i styrka dagen efter. Det har blivit som en symbol för min tro på äkta kärlek. Jag måste tro att det finns, för att kunna överleva. Nackdelen är att jag lider av att mina känslor är inte besvarade. Men hon var min enda för så länge jag kan minnas. Men jag måste fortsätta på den väg som finns framför mig. Och måste försöka inte låta mitt hjärta styra min hjärna. Vi sa inte hejdå, men du sa hejdå. Och jag vet vad jag måste göra. Den här odödliga kärleken kommer följa med mig till livet ut. Jag behåller mina minnen av dig, bra som dåliga inom migsjälv. Du får gå din väg och fullborda ditt öde. Synd att jag får inte vara del av det. Min storm kommer aldrig ta slut, och min tro kommer aldrig dö. Hjärter kung är i min hand men du håller i en joker. Fan va jag fryser om händerna. Vi skulle inte säga hejdå. Jag är helt säker att jag kommer ihåg det rätt. För jag hade hittat den drömmen som jag ville fullfölja. Och jag ville med hela min existens se den drömmen till sitt slut. För du var verkligen my one and only. Jag är ledsen att jag inte har en roll i ditt liv. Men handen på hjärtat, gav du mig en ärlig chans? Jag tänker aldrig säga hejdå till dig, för med all kärlek jag har för dig, vad annars kan jag göra? Wow, jag hade bara tänkt klaga på redigeringen men här blev det några rader ändå. Det är x antal dagar kvar, och jag har minst lika många inlägg. Så jag tror att de få bli de sista jag skriver.

Dagens låt : Bavar – Shadmehr Aghili
http://www.youtube.com/watch?v=zwyXv–B7DU


0 Responses to “I hate myself for loving you”



  1. Kommentera

Kommentera

