06
Mar
08

Last time we made love

Ta det lugnt, lägg dig ned. Kom ihåg hur det var, bara du och jag. Ryck inte på axlarna för jag vet att du kommer ihåg. Jag vill bara vara dig nära, är det ok med dig? Baby låt oss komma varandra närmare igen. Ge mig min sista önskan och låt mig hålla om dig igen. Lägg dig bredvid mig. Visst jag kan acceptera att vi är inte på väg någonstans tillsammans längre. Men en sista gång låt oss gå dit. Lägg dig nära mig och låt mig hålla om dig bara. Jag har förstått att jag är bunden till dig men inte du till mig. Bunden och tvungen att gå den här enkelriktade vägen bort från dig. Och jag har nu förstått alla dina lögner men jag har inte blivit klokare för det och fortfarande känner för dig. Vill bara ha dig nära mig, baby säg till mig hur kan det vara fel…

Dagens låt : Broken – Lifehouse
http://www.youtube.com/watch?v=JmTRsL6rJcM


0 Responses to “Last time we made love”



  1. Kommentera

Kommentera

