05
Mar
08

Almost something else

Kommer du ihåg då vi höll ut när det var som sämst. När det höll på brista och vi höll på förlora varandra men höll ut? Än en gång kan vi rida ut stormen tills solen börjar skina. Leva på våra känslor, för jag behöver bara röra dig för att känna samma sak igen. Tänk att vi nästan nådde fram en gång. Då kärlek var allt vi hade att ge till varandra? Att älska dig var värt fallet då du lämna mig. Och din kärlek för mig gjorde livet värt leva. De nätter vi höll ut till morgon, separerad av en vägg. Du vet att vi kommer aldrig uppleva sådan kärlek igen. Sättet vi rörde varandra fick mig att känna mig lugn och fridfullt. Vi höll våra hjärtan utanför och nära varandra. Och för ett ögonblick kändes som våra själ smälte samman till ett. Och det gav oss tröst för allt annat skit som kunde hända runt omkring oss. Önskar du kunde hjälpa mig ta tillbaka den känslan. Hade vi inte bästa tiderna med varandra? Och sämsta tiderna med varandra? När vår kärlek var ung och ny? Vi kunde bara titta fram och hitta en miljon skäl att stanna med varandra. Ha en värld av du och jag. Men nu lyckas vi bara hitta en massa skäl för att inte stanna med varandra. Vi skulle ju aldrig förlora varandra. För när du väl vet vad riktigt kärlek är, du låter det inte ta slut..

Dagens låt : Mohammad Zare – Oun Ke Rafte
http://www.bia2.com/mp3/mp3_player.php?id=85


0 Responses to “Almost something else”



  1. Kommentera

Kommentera

