03
Mar
08

Nothing more than shadows and dust

Alla vi har någon dröm som vi måste offra. En sak som vi ångrar från igår och ångesten växer med tiden. Det är ingen ide att titta tillbaka och undra. Ingen ide att sitta och undra hur det kunde ha blivit. Jag vet allt det här men jag kan fortfarande inte hitta något sätt att släppa dig. Den drömmen jag har kommer aldrig förverkligas. Jag trodde drömmen skulle bli sann den dagen jag hittade dig. Och även om jag låtsas att jag gått vidare, så kommer du alltid vara min älskling. Kommer aldrig hitta rätt ord att beskriva, hur du är den jag tänker på varje dag. Och jag vet att vart livet än tar mig, en del av mig kommer alltid vara med dig. Någonstans i mitt huvud, har jag förlorat all tidskoncept. Imorgon får inte komma för igår är allt som finns i mitt huvud. Jag vet allt det där och jag kan fortfarande inte släppa den sista sorgliga stunden. Du kommer alltid förbli den dröm som finns i mitt huvud. Ja det kommer du vara och det vet du också. Bara inte bryr dig, det är så. Baby du kommer alltid vara den enda jag aldrig glömmer. Men som sagt det är ingen ide att hoppas och undra hur det skulle ha blivit. För vår kärlek är konstig, men oavsett hur mycket jag än försöker kan jag inte säga hejdå till dig….

Dagens låt : When i am gone – Eminem
http://www.youtube.com/watch?v=YIT3xvCHQG4


0 Responses to “Nothing more than shadows and dust”



  1. Kommentera

Kommentera

