03
Mar
08

Just another day in hell

Jag har åter samma dröm, det är att jag lämnar henne på flygplatsen. Men sekunden hon går in börjar jag skrika efter henne, jag vill inte att hon ska åka. Du får mig att gråta, varför? Varför vill såra du mig? Baby du ska inte lämna mig igen, snälla säg att det är inte sant, Inte nu igen nej! Du säger alltid så, att det här var vår sista chans, att det här var sista gången. Men nej du ska inte lämna mig, du är min, bara min. Jag försöker ta mig igenom säkerheten men vakterna blockerar min väg och hon hör inte vad jag säger. Mary snälla, snälla gå inte, baby stanna! Jag stoppar min hand i min ficka och tar fram asken, öppnar den och försöker med alla möjliga sätt få hennes uppmärksamhet. Du ljög för mig, du sa att du skulle aldrig lämna mig. Mary jag köpte den till dig, jag ville ge den till dig. Det är allt jag ville. Men du har nu gjort ditt val, fine du vill inte ha mig, så jag går min väg. Men åtminstone ta den med dig. Men det är försent hon är igenom säkerheten och kommer aldrig komma tillbaka, inte till mig i alla fall…

Dagens låt : 1973 – James Blunt
http://www.youtube.com/watch?v=A7Cd5LwV6eg


0 Responses to “Just another day in hell”



  1. Kommentera

Kommentera

