02
Mar
08

Time after time…

Jag ringde idag, bara för att få höra din röst. När meddelandet var klar ville jag säga ngt men jag kunde få ut ett ord. Jag ville berätta om saker jag sett, jag ville berätta om platser jag varit. Och jag önskar jag kunde tagit dig med så du var med mig. Vet du det? För jag saknar dig verkligen. Jag skriver för att säga att jag hade en helt ok dag. Jag var med mina vänner som försöker distrahera mig från att tänka på dig. Men när solen går ner och jag är ensam igen. När natten kommer så är du i mina tanker igen. Och jag önskar än en gång att du var med mig. Jag tänker på alla minnen vi har men de dör så fort jag inser var jag står….

Dagens låt :  I ‘m with you – Avril lavigne
http://www.youtube.com/watch?v=bW2LTnzD-vE


0 Responses to “Time after time…”



  1. Kommentera

Kommentera

