01
Mar
08

With or without you…

Mary, vi växte nästan upp med varandra, kompletterade varandras svagheter. Allt jag hade att erbjuda var löfte av livstids kärlek. Och nu vet jag att det finns ingen kärlek som det som jag hade att ge till dig. Men nu ser jag att kärlek så stark, så ren ändå måste ta slut någon dag. Visste bara inte att den dagen skulle komma mycket snarare än då jag trodde. Att vi skulle säga hejdå. Då vi sa adjö var det sorgligaste ordet jag någonsin hört. Det var sista gången jag skulle hålla dig nära mig. Du sa hejdå och jag grät, även fast jag inte visste att det var för sista gången. Allt jag behövde var att du skulle älska mig. För jag trodde det fanns ingen starkare än vår kärlek för varandra, som överlevt nästan allt. Och det gör så ont, att något så stark skulle vara borta någon dag bara sådär. Men kärlek du gav mig kommer alltid leva inom mig. Och du kommer alltid vara den största kärlek av de alla. Du tog mina svagheter och gjorde mig stark och jag var alltid där för dig att luta dig mot. Och jag kommer alltid älska dig tills tidens ände. Jag önskar jag kunde säga att jag skulle alltid vara där för dig till slutet, genom hela livet. Att jag skulle vara där i dina mörkaste stunder, var luften under dina vingar, din skugga i starkaste solsken, din skydd under starkaste regn och älska dig till evigheten själv. Så jag säger också hejdå. Tills vi ses igen i nästa liv kanske….

Dagens låt :Ring my bell – Enrique Iglesias
http://www.youtube.com/watch?v=R6WMoAy2dfg


0 Responses to “With or without you…”



  1. Kommentera

Kommentera

