01
Mar
08

Miss you more and more each day..

Det är nästan 3 på morgonen och jag är väckt av en hemsk dröm. I drömmen ser jag henne prata med sin bästa kompis. Hon säger till henne, hjälp mig jag älskar inte honom, vinter är helt enkelt inte vår säsong. Ju de pratar vidare och hon nämner att hon är med barn och att hon vill inte behålla den. För du kan inte behålla ett barn när förhållandet är slut. Vi kan inte hitta knappen för att spola bakåt och hindra det misstaget från att ske men hon kan stoppa den ändå. Så jag bara gömmer mitt huvud i mina händer och gnuggar mina ögon som är tårfyllda. Jag försöker andas lugnt och tilltala migsjälv att det var bara en mardröm. Men jag kan inte glömma den dagen, den inköpet på apoteket. Jag kan inte fatta att jag höll tårarna borta då. Har försökt dricka bort det där minnet och alla andra sorgliga minnen. Men rätt som det är kommer jag ihåg hennes leende och gud vad vacker hon är när hon ler. Vill springa och hålla om henne men jag skriver ned det istället. För jag kan inte hoppa av det här tåget. Vi är på två tåg som går på olika spår. Som sand i en timglas kom vår tid till sitt slut. Som tåg som ett tag åkte bedvid varandra. Vi satte upp våra händer mot varandras på fönstret. Sen försvann jag i en mörk tunnel och tappade bort dig för alltid. Om det finns ljus i slutet av denna tunnel snälla skrik ut det till mig. För nu är du så långt ifrån mig som du kan komma. Och de misstag du gjort, lär kanske göra de igen, om du försöker vända om. Nu är det 3 på morgonen och jag sitter fortfarande och skriver den här inläggen. Om jag får ut den så den inte är inom mig och hotar min lugn. Jag känner mig naken framför en folkmassa, för de här orden är mitt själ som skriker ut och tänk att många kan läsa hur jag blöder…..

Dagens låt : Miss you – Enrique Iglesias
http://www.youtube.com/watch?v=u6Tm98N0Cpc


0 Responses to “Miss you more and more each day..”



  1. Kommentera

Kommentera

