22
Feb
08

It doesn’t get any closer..

Du var farlig, för du var inte ärlig. Du är farlig, för du vet inte vad du vill. Nå du lämnade mitt hjärta lika tomt som du hitta den. För vem som helst att jaga. Du var som en olycka som väntade på att hända. Som en gömd glasbit i sanden, man plötsligt kliver på. Du sa saker till mig som du inte borde ha sagt. För du menade inte något av de. Sen lämnade du mig utom räckhåll. Vem ska nu stå ut med alla dina sidor, bra som dåliga? Vem ska drunkna i dina djupa ögon? Vem kommer falla på knä vid dina fötter? Nå du snodde mitt hjärta för du behövde någon. Och du dödade den för du sökte hämnd. Du ljög för mig trots att jag bad dig inte. Sen säger du baby, kan vi fortfarande vara vänner. Oh djupare och fortare snurrar mitt huvud. Och det känns som en synd för mig att sakna din lena hud. Jag tar en sen promenad och hör hur vinden kallar ditt namn. Kanske är det bara jag som inbillar mig. Och inners inne så skarttar vinden åt mitt öde. Men helvettes dörrar har du öppnat åt mig och jag lyckas inte stänga de. Så snälla vänd dig inte om, du med ditt veliga hjärta. Snälla vänd dig inte om och titta inte tillbaka åt mitt håll. För jag kommer fortfarande stå där du lämnade mig. Jag vill inte se den som ska ta min plats. Den som ska smaka på dina läppar. Den som ska drunka i dig..

Dagens låt : Againt all odds – Westlife
http://www.youtube.com/watch?v=phCwGLDJZds


0 Responses to “It doesn’t get any closer..”



  1. Kommentera

Kommentera

