22
Feb
08

I surrender….

Det finns så mycket av mitt liv kvar och än brinner det starkt inom mig. När jag tänker på hur du såg på mig. Jag tror jag skulle hitta modet att stå upp för mina drömmar. Och ge upp min säkra tillvaro och stirra rädslan rakt i ögat. För vad skulle hända om alla fick veta att jag älskar dig? För jag var beredd att överlämna allt för chansen att känna mig levande igen. Jag räckte ut min hand till dig, du borde ha känt vad jag kände. Att vi skulle ta oss igenom. Tusen brutna drömmar och jag fortfarande trodde, jag försökte få dig att dela med dig av dina drömmar. Jag ville hålla om dig i mina armar och aldrig släppa. Men jag ger mig. Jag vet att jag kanske inte kan överleva en natt till ifrån dig. Du var skälet jag gick vidare. Och nu behöver jag se sanningen. Och nu finns det ingen bättre tid. Ska bryta mig från den här rädslan. Och jag ger igen med all kärlek jag har i mitt hjärta. Och ingen kan ta det ifrån mig, ska du se. För jag överlämnade hela mitt hjärta till dig för chansen att få leva igen. Varje natt blir längre, och elden inom mig slocknar snart. Jag som svalde min stolthet, men hörde du mina rop?

Dagens låt : All good things – Nelly Furtado
http://www.youtube.com/watch?v=1j5_7V0DMkA


0 Responses to “I surrender….”



  1. Kommentera

Kommentera

