20
Feb
08

Strom in my heart…

Ser hur hennes hjärta förvandlats till sten, och den sista kapitel i vår sorliga historia. Ändå sitter jag väntar, på vad? Lite beroende på oss och resten är kanske ödet. På en säng av nålar tvingar hon mig sitta och vänta. Först med henne och sedan utan. Genom storm vi nådde land och jag gav henne allt men ändå ville hon ha mer. Och jag sitter fortfarande och väntar. Jag verkar inte kunna leva med eller utan henne. Jag gav migsjälv till henne och det enda jag ville ha i retur var detsamma. Nu är mina händer bundna, min kropp och själ brutet. Hon har lämnat mig, med inget att vinna och även inget att förlora. Och enda jag bad om att hon skulle förlora sigsjälv i mig. Precis som jag förlorade migsjälv i henne.

Dagens låt : Who is gonna ride your wild horses – U2
http://www.youtube.com/watch?v=URqcVTp4zO4


0 Responses to “Strom in my heart…”



  1. Kommentera

Kommentera

