19
Feb
08

How you choose to live…

Jag kan inte fatta att hon är borta, kan inte fatta att vi är inte ett längre. Det var något i hennes ögon när hon sa hejdå. Det tog mig med överraskning fast det inte borde. Hon har gjort det förr. Men det hårdaste var när hon sa att hon inte älskar mig längre. Jag håller fortfarande fast vid drömmen. Någonstans i mitt huvud tänker jag att det kommer bli oss till slut. Jag vet inte jag sitter och väntar och hänger. Kan inte riktigt släppa det liksom. Men varför kan ingens förklaring få mig att släppa, är inte alla de här tårar jag fält tillräckligt bevis för mig? Varför ska det göra så ont. Snälla gud förklara det för mig för jag verkar inte kunna tyda dina tecken. Hennes kärlek fick mig att tro att jag kunde flyga, klara av allt. Men utan den allt jag kan göra är att klaga och gråta. Snälla någon förklara det som om jag vore 6 år, så jag kan förstå varför kärleken tagit slut. Vi som brukade vara som ett, aldrig ifrån varandra länge psykisk. Kanske vi var ifrån varandra fysisk men alltid i varandras hjärta och hjärna. Då kändes som solen var uppe hela tiden i mitt hjärta. Men nu är de dagarna slut. Och ingen hade varnat mig att livet kunde vara så elakt.

http://youtube.com/watch?v=kjZwhcWY-KE

Dagens låt : Love is blindness – U2 
http://www.youtube.com/watch?v=1iYXEkRUpFk

web analytics


0 Responses to “How you choose to live…”



  1. Kommentera

Kommentera

