17
Feb
08

My silent scream

Tiden verkar inte bita på min sorg. I mitt hjärta och i min hjärna blir det inte något enklare med tiden och jag fortsätter att ignorera de. Och det finns knappt någon tröst i sanningen. Smärta är allt jag hittar. Känns som jag borde vetat bättre, jag tog din hand en sista gång och klämde den i min. Försökte få dig klämma tillbaka min hand. Men känslorna dog och något i dina ögon hade ändrats. Påminde mig om sämre tider och de sorgliga farväl vi haft. Jag kommer aldrig älska någon så, denna brustna hjärta kan inte ens slå i takt längre. Det är inte enkelt men låtsas som att allt är bra men inte många som blir lurad.  Jag kan inte ens komma ihåg de tider jag varit utan din kärlek, för jag kanske inte vill. Jag önskar vi kunde lämna den här världen runt om kring oss. Kanske skulle gått bättre för oss så. Eller så mår vi bäst iväg från varandra. Nej det är bara du som mår bra av det. Vi verkar bara såra varandra med saker som vi vill men inte säger och gör. Vi kunde vara så bra med varandra och vi kunde leva för att dansa med varandra för evigt. Snälla stanna ville jag skrika istället för att säga hejdå. Men nu är du borta och vad gjorde jag för fel för att du ska lämna mig så ensam.

Dagens låt : What must be done – Nick Cave & Warren Ellisweb analytics


0 Responses to “My silent scream”



  1. Kommentera

Kommentera

