15
Feb
08

Judgment day

Så skönt att den här dagen är över. Överallt folk som springer och köper blommor, presenter. Röda ballonger och hjärter överallt. Hade jag stått längre stund i centrum hade jag spytt över allt det där. I morgon får jag lämna bilen för omlackering. Få se hur långt tid det tar denna gång. Jag kommer ihåg förra gången jag var där för att klaga. Då stod jag utanför och pratade med hennes mamma. Alla möjliga förslag kom up på hur vi skulle försöka ta ett steg framåt. Men det blev inga av de förslag. Hon ville nog inte innerst inne. Vad jag än går och vad jag än gör blir jag påminned av henne. Jag kan dock inte komma på ngn valentines day det var bra mellan oss. Förra året var jag helt knäckt, året innan var likadan. Jag var förbi hennes jobb då med blommor och present. Jag grät så mycket när jag gick därifrån att det var inte lätt att köra därifrån. Jag vet inte vad det är men jag kan inte ens gråta nu längre. jag sitter och bara stirrar mot väggen eller taket. Skönt att det är en dag till är förbi. 

Dagens låt : Father Figure – George Michael
http://www.youtube.com/watch?v=QjYuPAC6-lo


0 Responses to “Judgment day”



  1. Kommentera

Kommentera

