14
Feb
08

There was nothing like you and I

Allt jag ville var allt du ville. Men ngt konstigt i dina ögon sa till mig att du var inte redo att starta en familj. Att för ett ögonblick blotta din själ, och bara släppa in mig i ditt liv. Ibland tänker jag att du aldrig förstod mig. Troligen är den här adjö för evigt. Vad var det du ville? Någon speciell, någon som skulle finnas där i ditt liv? Jag hade också mina tvivel men något sa till mig att vi skulle bli lyckliga tillsammans. Jag ville bli far till dina barn, hålla deras små händer i mina, lära de allt som jag kunde, och se dig lära de allt som du lärt mig. Jag skulle bli den som skulle skydda er mot all ont och älska er till tidens ända. Det är allt jag ville men ibland kan kärlek bli missuppfattad. Men allt jag ville var att se dina ögon le mot mig och säga JA. Jag trodde att efter allt du förstod mig nu och vi skulle vara ännu starkare ihop. Vi gått igenom eld och vatten och ändå hållit ihop. Nu även om du blev en öken skulle jag bli en sjö för att dränka dig, om du blev hungrig skulle jag bli din föda. Vad du än skulle fråga jag skulle bli den. Men när du nu tänker tillbaka, kom ihåg vem som ljög, vem var det som brydde sig? Tänk inte på de som skrattade när du grät och glöm inte vem som grät med dig älskling, tänker du då inte på mig? För allt jag ville fanns i dina ögon men det försvann med en blinkning, fanns i ditt hjärta och det försvann med vinden, men min kärlek var inte en lögn.

Dagens låt : Apologize – One Republic
http://www.youtube.com/watch?v=KHfyDxy8i5o


0 Responses to “There was nothing like you and I”



  1. Kommentera

Kommentera

