12
Feb
08

Running out of words….

Jag hade fått nog av all lek. Människor i barer och klubbar. Trodde att jag hade hitta min ängel. Och vi skulle efter all trubbel äntligen finna frid. Men jag tror tiden har kommit för mig att inse, för du säger att du älskar mig men är alltid lika snabb på att lämna och glömma mig. Och nu du lever ett liv som jag inte vill veta av. För sista gången fick det mig att gråta. Så jag vill glömma hur det var att hålla om dig, röra dig och kyssa dig. Sluta tro att du är min, för det är olidligt att veta att du har sagt dina adjö för länge sen till mig. Jag tänker tillbaka till då du bara var en främling för mig. Hur enkelt hade livet sett ut om vi bara gått var sitt håll då? Jag uppfattade inte faran med dig då, såg inte det i din blick, som sa till mig nej du kan inte få mig på fall. Men din ord sa att du älskade mig, att du behövde mig, och jag vet att jag upprepar mig, det är fel så jag ska släppa det inom sin tid. Så med andra ord när du sa att du älskade mig, att du behövde mig, inte ville vara utan mig, jag borde vetat att du ljög eller hade du bara fel? Du älskade inte mig, du behövde inte mig och du kan och vill vara utan mig. Jag vet att du har fel, du är inte så stark men du låter mig gå när du själv har någon att hålla fast vid. Det finns fortfarande lite stolthet kvar i mig så jag säger aldrig mer vill jag känna din doft, veta hur det är att hålla om dig, röra dig och kyssa dig. För det gör mer ont för varje gång som vi bryter upp och säger aldrig mer…..

Dagens låt :  Broken Promises – Moments in Grace


0 Responses to “Running out of words….”



  1. Kommentera

Kommentera

