10
Feb
08

I am looking out for angels….

Ta en titt på mitt liv, tiden har satt sina spår nu. Jag känner inte igen den som jag älskat mest och längst i mitt liv. Ta en titt på mina drömmar, så barnsliga och dumma de verkar nu. Men de verkade inte vara det så länge jag hade dig o dela de med. Du analyserade inte min dröm om vårt liv, men bara fanns där för mig. Men saker som jag fått veta nu, saker som ingen sa till mig. Den sista spiken verkar var spikad, och vetskapen fortfarande kontrollerar mig. Det finns en lögnare i mitt huvud och nu även en tjuv redo att sno mina drömmar. Det märkligaste är att jag har det här mardrömmen med mina ögon helt öppna. Jag bad dig att ta min hand, och leda oss till ett fridfullt plats som jag inte ens kan hitta djupt i mitt huvud. Väck mig med din kärlek för mig, det var allt jag hade behövt. Men efter all tid, om jag inte ber om det, skulle du göra det? Nej ! Om det här är kärlek, hur kan du lämna mig gång på gång? Snälla ge mig ngt jag kan tro, ngt konkret att hålla fast vid, jag är rädd att jag kommer förlora min själ. Var du än är, skicka en kärlekfull farväl, hela mina sår med dina brott. Den enda som äntligen lärt känna mig, varför slösa vi så mycket tid.

Dagens låt : Teacher – George Micheal 


0 Responses to “I am looking out for angels….”



  1. Kommentera

Kommentera

