09
Feb
08

The damage is done

Du var min sol, min himmel och min jord. Men du hade svårt att se alla de sätten jag älskade dig. So du chansade bakom min rygg och gjorde andra planer. Du behöver inte säga vad du har gjort, jag vet redan. Och nu finns det ingen chans för dig och mig. Och det kommer aldrig att vara. Inte för att du bryr dig. Du sa att du älskade mig, hur fort du glömmer. Hur kunde du bara lämna mig. Du sa att du behövde mig när du låg här i mina armar. Vad betydde det? Men jag vägrar, för jag lär inte blir förvirrad igen. Du har bränt alla broar och dagen kommer då du kommer gråta. Vissa saker är bäst att förbli osagd. Det är inte som om du bara pratat med honom, och det vet du. Allt jag begärde var att du skulle vara ärlig men det var för mycket begärt. Så nu är din mästerverk klar så hoppas att du är nöjd.

Dagens låt :  Keane – We might as well be strangersweb analytics


0 Responses to “The damage is done”



  1. Kommentera

Kommentera

