07
Feb
08

State of Grace….

Jag sitter och tänker tillbaka på hur jag ställt upp och gjort allt för dig. Och hur många gånger du svikit mig. Missade aldrig ett tillfälle att köpa presenter till dig och nu kan du inte ens komma ihåg mig. NU har du gjort det klart för mig, att du är inte vad du utger dig att vara. Att du älskar inte mig och aldrig älskat mig. Min kärlek för dig gjorde mig blind, men nu kan jag se. Du hade alltid andra saker för dig bakom min rygg. Har hela tiden ljugit för mig och jag blundat. Du måste ha trott att jag är världens dummaste människa. Och du har mage att säga att du älskar mig. Och tro att jag fortfarande ska vara din vän efter allt som jag sett och hört. Jag som varit där för dig hela tiden, ville gifta mig med dig. Bra att jag fick reda på vem du är innan det var försent. Jag kan fortfarande inte fatta att du är så oärlig och att du kunde göra så mot mig. Jag försökte ge dig min värld, och det här är sättet du återbetalar mig. Du hade allt i mig men mitt allt räckte tydligen inte åt dig. Men det är ok, jag har accepterad det och kommer inte falla igen. Mina ögon är öppna nu och jag kommer gå vidare med mitt liv när jag är över det här chock och sorgen. Jag behöver inte tänka på vad jag kunde göra annorlunda för med dig hade inget hjälpt. Du har ingen samvete, ingen skamm och absolut ingen kärlek för någon annan än digsjälv.

Dagens låt : Song for Bob – Nick Cave And Warren Ellis
web analytics


0 Responses to “State of Grace….”



  1. Kommentera

Kommentera

