05
Feb
08

There is no place like hell

Jag försökte berätta för dig om saker du hade gjort mot mig. Smärtan du har utsatt mig för. Du bara rycker på axlarna. Men guden själv rodnar när han ser vilket ödet du utsatt mig för. De många gånger du sårat mig, så många gånger att jag tappat räkningen. Alla förbjudna saker som du gjorde, skulle få vem som helst att skämmas. Nu är jag inte ute efter den perfekta människan. Och var väldigt förlåtande för saker som du gjorde. Men innan du hade kommit fram till ditt senaste beslut, borde du försökt sätta dig i mina skor. Du skulle inte kunna ta två steg och falla ihop. Jag lovar dig och alla som tittar och dömmer att mina intentioner kunde inte vara renare. Mitt mål med vårt liv var väldigt enkelt att se. Jag vill inte att du ska ha lika ren samvete som jag men ändå ha ett samvete. Lite lugn och ro i livet är allt jag begärde efter allt vi gått igenom. Och innan vi ens börja snacka om de gånger du ångrat dina beslut borde du ändå satt dig i min position.


0 Responses to “There is no place like hell”



  1. Kommentera

Kommentera

