05
Feb
08

Hunt for the red februrai

Nå det är en ensamt väg du har valt. Morgonen kom och du ville inte känna vid mig längre. Det verkar som ditt hjärta frös till is länge sen. Men för mig uppbarades allt sista dagarna jag spenderade med dig. Endast för ett kort ögonblick öppnade du ditt hjärta för mig, och gav mig allt jag ville ha av dig. Men nu känner jag inte igen dig längre och jag vill inte lära känna ditt nya jag. Det är en ensamt plats du valt att gå till. Det kommer du märka en dag. Inte kanske samma dag du vaknade och inte ville ha mig kvar i ditt liv.

Dagens låt : Goodbye my Lover – James Blunt


0 Responses to “Hunt for the red februrai”



  1. Kommentera

Kommentera

