03
Feb
08

Its not your fault I guess

När ensamheten kommer, känns det som bara du kan rädda mig. Jag brinner innifrån och jag kan inte andas. Tiden står still och imorgon verkar inte komma. Jag vill inte leva med det här smärtan. Snälla det räcker, hur länge har du tänkt leka med mina känslor? Jag önskar du kunde låta mig vara så jag kunde ta död på det här ständiga smärtan. Det har blivit en vana för dig att lämna mig när jag precis har fallit för dig. Och du verkar inte kunna hjälpa hur du är och vad du gör mot mig. Och jag vet att någon dag kommer du dra för gott och jag står fortfarnde och suktar efter dig. Men det är inte ditt fel att du är som du är. Jag förbannar ditt känslokalla hjärta, och jag förbannar mitt öde. För mina dagar är nu lika svarta som nätter än en gång. Oavsett vem som får höra vår historia säger samma sak. Att du älskar inte mig. Och att du är beredd att lämna mig enkelt bara för din egen vinning.

Dagens låt : Miss You – Enrique Iglesias


0 Responses to “Its not your fault I guess”



  1. Kommentera

Kommentera

