02
Feb
08

It never started, just ended

Så är min nya säng här. Det kändes rätt att byta ut sängen. Jag vet inte varför men jag kunde inte sova i den gamla längre. Jag ville bli av med den så fort som möjligt så jag skänkte bort den på blocket. Bara någon kom och hämtade den var jag glad. Nya sängkläder, bäddmadrass och så är den lite högre än den gamla sängen. Jag orkar inte vänta på att livet ska börja. Jag väntat och förlåtit henne varje gång hon gjort slut och kommit tillbaka. Hon verkar inte veta vad hon vill. Eller som en katt. Så länge de inte fått tag på snören hoppar de efter den men lägg den framför katten och den tappar intresset. För henne är det alltid nya saker som gäller. Hon tröttnar fort och ger sig in på nya äventyr. Men hur kommer det sig att hon kom tillbaka förr? Finns det något speciellt här eller är jag bara en fallskärm.

Dagens låt : 1973 – James blunt


0 Responses to “It never started, just ended”



  1. Kommentera

Kommentera

