02
Feb
08

I have a dream..

Jag sitter och tänker på den dagen jag äntligen kommer se dig igen. Du tittar i mina ögon och fast det gått x antal dagar så smälter distansen. Jag blir rörd. Det är helt galet men du kan fortfarande röra vid mitt hjärta. Och efter allt som har hänt så kunde man tro att jag inte skulle känna likadan. Men tiden har inte förändrat något. För inners inne tror jag fortfarande att någon dag, du och jag kommer vara tillsammans. Varje dag som gått har jag svävat mellan hopp, tvivel, smärta och lättnad. Du vet att jag är inte den stolta typen. Och om det finns en gnutta hopp så lär jag hålla fast vid den. Det är värt risken att inte ha dig i mitt liv. Att ta den chansen om det skulle uppstå. För jag fortfarande tror att du och jag tillhör varandra. För efter allt som har hänt, för tiden oss tillsammans. Jag tror och vet att äkta kärlek aldrig tar slut. Och då vet även du att vi kommer älska varandra till tidens ände.

Dagens låt : Nickelback – Savin Me


0 Responses to “I have a dream..”



  1. Kommentera

Kommentera

