01
Feb
08

Reach out and touch…

En ansträngd leende i ditt ansikte då du lämnade mig, det dödar mig att se dig så likgiltig och sårar mig djupt. Det värsta är att jag visste inte vad som skulle ske. Nu finns det säkert en miljon skäl för dig att gå din väg. Men om du bara kunde hitta ett enda skäl att stanna skulle jag göra allt för att vända allt det dåliga till bra. För jag vet vad som står på spel, jag vet att vi gjort varandra besvikna och om du skulle ge det en ärlig chans och tro att vi kan ändras. Jag skulle hålla oss ihop, vad det än skulle krävas. Du säger att om vi ska få det här att fungera måste jag lita på dig men du måste vara helt ärlig mot mig även om det skulle göra ont. Göm inte det som har hänt och de skadade delar av ditt liv från mig. Jag behöver se allt. Du måste älska digsjälv innan du kan någonsin älska mig. Lita på mig och digsjälv för att jag skulle göra vad som skulle helst för att göra om allt och göra rätt. Jag vet vad du är värd och hur bra det kan vara mellan oss. Och om du skulle ge det en chans och tro på att vi skulle förbättra oss, jag gör allt som skulle krävas för att hålla ihop oss. Jag vet att vi förtjänar att vara mycket lyckligare än så, bara kom ihåg när jag berättade hur jag kände för dig. Att jag skulle vara förlorad utan dig och inte ens kunna hitta migsjälv. Låt oss hålla fast vid varandra och börja om på nytt. Lägga allt bakom oss och få en färsk start.

dagens låt : I still Believe – Mariah Carey


0 Responses to “Reach out and touch…”



  1. Kommentera

Kommentera

