28
Jan
08

Fooled me again…

Jag kan inte sluta undra vad dina ögon döljde för mig

Bara såg spegelbild av mig själv i dina ögon

Våra kroppar så nära varandra som det bara gick

Hjärtat slog precis som om det var äkta kärlek

Ingen kan ha dig helt till sigsjälv verkar det som

Det är din natur att springa runt och vara fri

Men jag bad på mina knän till gud ovan att

En dag du skulle ändra dig och bli bara min

Då skulle vi leva resten av våra dagar i harmoni

Tills vår tid tillsammans på denna jord kom till sitt slut

Jag skulle vara din hjälte och du min hjältinna i livet


0 Responses to “Fooled me again…”



  1. Kommentera

Kommentera

