27
Jan
08

How cruel are you

Vad är du för människa? Hur elak är du? Räcker det inte nu?
Hur mycket ska du såra mig? Visa medkänsla, var inte elak.
Varför älskling, varför är det så enkelt för dig att lämna mig
Och varför accepterar jag att du sårar mig gång på gång?
Och varför accepterar jag den här tortyr från dig ?

Om det här är kärlek, mitt elände är från det
Och om det är mitt fel, kanske jag kan inte säga nej till dig
Och om det är mitt ödet att leva plågad
Så kanske jag får acceptera att leva plågad

Har du inget medlidande? Har du ingen skam
Att du är otrogen mot mig trotts min kärlek
Är det inte synd, vår passion, och alla åren? 
Var din kärlek helt slut eller är allt ett spel för dig?
Var vår kärlek och ömhet och vår tillit helt obetydlig

Om det här är kärlek, min olycka är från den
Och om det är mitt fel, jag kan inte säga aldrig mer
Om det är mitt öde att leva i missär så får jag väl göra det

Dagens låt översatt ovan : Enta Eih – Nancy Ajram

http://youtube.com/watch?v=Wae5Vm2EuMA


0 Responses to “How cruel are you”



  1. Kommentera

Kommentera

