26
Jan
08

Once upon a time…

Jag vet inte varför du kom hem till mig den kvällen och sa allt det där. När hela du skakar och jag lider med varje droppe tår du fäller. För att nästa dag ändra dig helt och sen till slut säga som du gör nu. Jag sitter och tänker på alla de som inte vill att vi ska vara med varandra och de tusen skäl varför jag inte ska vara med dig och den enda skälen varför jag ska, för jag älskar dig mer än någon annan. Kanske du har rätt och du ska vara ensam, men du vet inte att du kanske dömer mig till samma öde. Jag vill inte bråka med dig om detta. Jag har hört den här förr och det står klart och tydligt i dina egna ord på din blogg. Du vill vara ensam med alla vampyrer runt omkring dig, och då den enda som ville ha dig för den personen du är när du vaknar på morgonen, när du är sjuk, när du är helt osminkad, svettig och i smutsiga kläder, lämnar du åt sitt öde. Ännu en gång. När jag tycker att du är lika vacker oavsett hur du ser ut. Kanske du har rätt och jag är bara känner mig ensam, men här står jag och gråter för dig medans ingen ser mig förutom min spegelbild. Du är så långt borta och redan suddat bort mig, du har slängt bort oss och jag förlorat migsjälv igen. Och jag som tänkte jag behövde komma efter dig…

Dagen låt : Didi Goftam – Fashid Amin


0 Responses to “Once upon a time…”



  1. Kommentera

Kommentera

