25
Jan
08

You killed us for the last time….

Jag höllt drömmen levande så länge. Jag älskat oss för länge. Trodde min kärlek räckte för oss både. Du lyfter mig från grunden när du är med mig. Jag hör vad du säger och kan inte tro det. Men jag kan inte ens säga ett ord. Du säger att du behöver mig och inte kan vara utan mig. Jag sväljer allt och tar det på allvar. Sen går du och släpper mig ned från sjunde himmel dagen efter. Men vänta det känns som jag varit här förr. Du säger att du är ledsen och ber mig förlåta dig. Du tror inte att den dagen kommer då jag vänder mig om och säger, det är försent. Det är försent för dig, för oss. Det försent att säga förlåt. Jag tog flera chanser, jag föll flera gånger. Gav oss många chanser för jag behöver dig som luft. Jag behöver dig som jag behöver att mitt hjärta ska slå. Men det har aldrig varit något nytt, Jag älskar dig lika mycket varje gång och du är lika likgiltig mot mig som varje gång. Jag höjer dig till skyer och gör en ängel av dig. Är beredd att gå igenom eld och vatten, glömma allt du gjort mot mig. Och kämpar med alla som säger att du kommer få mig att gråta. Men den här gången är jag rädd att det är försent.

Dagens låt : Hamid Askari – Taneh


0 Responses to “You killed us for the last time….”



  1. Kommentera

Kommentera

