22
Jan
08

Time is not my friend

Det ordet kärlek, är det bara en lek? Ibland vinner man och ibland förlorar man. Tiden ska läka alla sår. Men i mitt fall så hinner aldrig tiden att läka mig innan jag blivit sårad igen. Och ändå så försöker jag som en idiot. Jag sagt till dig gång på gång och du vet att du är den enda för mig och att jag skulle dö för dig. Och du vet hur mycket jag lider av att se dig gå din väg. Och du borde har förstått efter så lång tid. Jag har aldrig försökt stoppa dig för det verkar inte påverka dig. Allt jag ber att du inte ska glömma bort mig. En dag kanske du vänder dig om igen och frågar mig varför jag lät dig gå. Jag försöker le för att dölja mitt brustna hjärta. Så du inte kan se hur rädd jag är för dig. Det kan vara försent den här gången. För jag redan dött inombords och inte är samma människa. Precis som jag skrev i din almenacka, vart du än går och hur lång bort du är så kommer jag aldrig glömma dig. Och kommer alltid att älska dig. Så allt jag kan begära att du inte glömmer bort mig.

Dagens låt : Stuck in a moment – U2


0 Responses to “Time is not my friend”



  1. Kommentera

Kommentera

