20
Jan
08

I wish I could turn back time…

Jag har en känsla som inte vill gå bort. Jag har försökt säga det, visa det, bevisa det. Att jag är svag för dig, darrar när jag är i din närhet. Vi har fått varandra att le, och vi fått varandra gråta. Och jag förstår fortfarande inte varför det är så svårt för oss att ta oss vidare. Jag önskar jag var din för alltid, och att du var min. Snälla spring inte ifrån mig, det finns fortfarande mycket vi inte upplevt med varandra. Oavsett hur det slutar så vill jag att du håller vid mig då det gör det. Allt vi behöver är en mirakel. Allt jag verkar behöva är bara du. Allt jag behöver är kärlek du ger mig.

Dagen låt : Enrique I – Stay here tonight


0 Responses to “I wish I could turn back time…”



  1. Kommentera

Kommentera

