16
Jan
08

Between heaven and hell

Ibland du älskar mig, ibland gör du inte det
Ibland behöver du mig, ibland inte
Ibland är allt bra, men andra tider är allt fel
Men det gjorde inget baby, vi skulle nå fram ändå
För när vi rör varandra känner du att allt är rätt
Och sättet du tittar på mig får mig att känna mig levande
Du försöker dölja det för mig, det vet jag du gör
För allt du verkligen vill är att jag kommer och tar dig
Låt mig komma närmare, så jag kan känna din lukt
Då känns det som hela världen försvinner, finns bara du o jag
Säg att du vill, säg att du behöver, bara mig
Jag gör allt som krävs, och aldrig behandla dig fel
För sättet vi älskar varandra, är något vi inte kan förneka
Och jag kan aldrig få nog av dig….

Dagens låt : Enrique – Ring my bell


0 Responses to “Between heaven and hell”



  1. Kommentera

Kommentera

