23
Jul
07

The most loneliest day of my life

En sån dag, en ensam dag, och den är min, den ensammaste dagen i mitt liv. En sån dag borde inte finnas. En sån dag jag inte står ut med. En sån ensamt dag, borde inte finnas i någons liv. Det är en dag jag inte kommer sakna. En sån ensam dag, och den är bara min. Om du går, ta med mig. Jag vill gå med dig. Om du dör, jag vill dö med dig. Bara ta din hand och gå med dig. Men det gick bara inte. En sån ensam dag och det är bara min, bara jag och mina tankar. En dag jag är glad är över. En dag jag är glad att jag överlevde.

 

Dagens Låt : System of a down – lonley day


0 Responses to “The most loneliest day of my life”



  1. Kommentera

Kommentera

