19
Jul
07

Nothing really mathers

Dina tårar biter inte på mig längre, du vill inte ha mig, så lämna mig ifred. Du har ingen plats i mitt brustna hjärta längre. Att leva med dig verkar vara en omöjlighet. Du är ju den som påstod att leva med mig var det bästa du visste. Vad jag inte visste var att allt du sa var bara ett spel. Även om du kanske menade det någon gång så är det försent nu. Jag får höra från alla att du är inte den lojala typen. Och jag ser i din blick att du lär lämna mig någon dag. Du som har så många människor runt omkring dig. Så gråt inte för det ser bara falsk ut i mina ögon.

Jag såg det i dina ögon, men har fortfarande svårt att tro det. Om du inte finns i min värld vem skulle jag älska. När jag väl hade tagit steget fullt ut mot dig så valde du att lämna allt och sticka. När jag var så kär att det syntes i mitt ansikte. Din hand fanns i min, men du släppte taget. Jag vet inte vem som lurade dig i att lämna det vi hade. Nu när allt är över och förbi sjunger du om att kanske du gjorde ett misstag. Jag är deprimerad nu, efter att du har dragit. Du påstår att det är för min skull du lagt mig åt sidan.

Dagens låt : Pet Shop Boys – You only tell me you love me, when you are drunk


0 Responses to “Nothing really mathers”



  1. Kommentera

Kommentera

