08
Jun
07

So much more than…

Jag har haft några sömnlösa nätter. Jag sover inte bra på bortaplan. Och iväg från alla element som kan hjälpa mig sova, som min egen säng, min egen kudde osv. Jag har haft tid att vara ensam. Tid att tänka och när jag tänker kommer orden automatisk. Det känns som jag har hur mycket som helst att skirva av. Som om jag inte gör det jag kommer sprängas. Jag vill få ut de orden. Det gör ont att gå runt o bära på de.

Jag har tänkt på hur jag kunde kanske säga till henne om att jag var seriös och hur jag kunde se genom hennes svar om hon var verkligen inne hundra procent. Du ser jag ville aldrig lämna henne, jag älskade verkligen henne, hon var mitt livs kärlek. Jag kunde inte lämna henne. Men hon lämnade mig gång på gång. Så jag ville be henne, om hon inte ser någon framtid för oss, om hon är inte inne för det långa loppet, snälla säg det till mig. Gör slut på min sorg och dröm.

Dagens låt : Rihanna – Unfaithful


0 Responses to “So much more than…”



  1. Kommentera

Kommentera

