10
Maj
07

Nothing left to say

En vändpunkt, två älskare med stor distans mellan de. Helt separerade. Varför ler du vet jag inte. Jag trodde att du också led inombords.  Och varför låstas som om det är bara en vanlig dag? Att inget bekymmrar dig. Jag vill inte gå men jag vill inte stanna heller. Men det finns inget mer att säga. Så varför ljög du för mig? När jag vill dö och när jag lider så mycket inom mig, vet inte varför du ljuger för mig. Du vet inte var du ska dra linjen, och bara avsöljer digsjälv. För att vara ensam och nedstämmd har du det väldigt roligt och bra. Jag vill inte vara i vägen. Så det finns inget mer att säga.

Dagens låt : The Get Up kids – Overdue


0 Responses to “Nothing left to say”



  1. Kommentera

Kommentera

