09
Maj
07

Goodbye and goodluck

Tänk om det inte fanns någon ljus att guida mig dit jag ska. Ingen som visar vad som är rätt och vad som är fel. Tiden har runnit ut. Inget resonemang stämmer längre. För nu har du bestämmt att du inte vill ha mig kvar vid din sida, att du inte vill ha mig kvar i ditt liv. Tänk om jag förstått fel, men nu finns inget som kan fixa det här. Eller få mig att känna som om vi tillhör varandra. Du vill inte ha mig vid din sida, som mannen i ditt liv. Jag tar ett djupt andetag, torkar mina tårar och inser att jag vet nu allt jag behövde veta då jag försökte och försökte. Varje steg som du nu tar och har tagit hittils kan ha varit dina största misstag. Det kunde ha fixat eller bränt broarna mellan oss. Men det är risken du tagit. Och vi vet vilken väg du tog.. 

Dagens låt : Maria Taylor – Clean Getaway


0 Responses to “Goodbye and goodluck”



  1. Kommentera

Kommentera

