02
Maj
07

World of confusion

Varför är vi så tagna av räddsla, tänk om jag sa till dig att räddslan är inte verkligt? Varför är du så överväldigat med misslyckande? Tänk om jag sa till dig att dina tvivel kan du vara utan? Det finns frågan som jag försökt besvara, varför kan inte folk tala sanningen? Varför är du så rädd för att älska igen? Du skulle kunna lära dig älska igen. Vet du hur det känns att inte vara älskad tillbaka? Vet du hur det känns att bli förkrossad och utnyttjad? Bli lämnad rädd och förvirrad? För det vet jag. Jag har mera frågor men jag vet att din tid är kär, men är vad alla säger om kärlek riktigt? Svaren är inte riktigt uppenbar. Alla predikar om kärlek men det känns som man hört allt förr. Alla bra råd man fått är helt oanvändbara nu.

Dagens låt: The Perishers – Theres nothing like you and I


0 Responses to “World of confusion”



  1. Kommentera

Kommentera

