22
Apr
07

Worst realization

Det finns ingen mänskligt sätt att veta vad som pågick i ditt hjärta och hjärna när du lämnade mig. Hela min värld skakdes och stormen kom för att ta mig med sig. Jag väntade på att gud skulle stoppa det. Nu när du har dränkt mig upp till mina öron i sorg. Alla runt om oss var lika chockade. Jag väntar fortfarande, säg något snälla. Väck mig från det här, rädda mig från att drunkna. Det finns ingen värdighet i det du gjorde, sälja oss billigt och bedra mig med det sista du gjorde. När jag fortfarande kämpade för oss och att få din kärlek. Jag såg dig stå vid trösklen på väg att lämna mig, du hade den blicken som sa mer än tusen ord. Du lärde dig inget av ditt misstag och lät allt vi hade gå till spillo. Nu ligger allt i en låda för att glömmas. Jag har försökt se världen genom dina ögon men inte lyckats. Men snälla var mild mot mig för jag fortfarande brinner och blöder. De andra runt omkring dig förgiftade till slut dina tankar och vände dig mot oss. Men det kan komma den dagen då du fattar att alla älskar ditt liv förutom du. Hoppa igenom eld för den som är villig att skutta för dig. Jag lyckas nog aldrig begripa det där. Den enda som lider just nu är jag när jag ser vad som kunde ha varit men ingen verkar bry sig speciellt inte du.  Jag såg vår ofödda dotter i dina ögon. Gud vad söt hon var. Jag vart rädd men jag ville se henne i framtiden iallafall. För hon liknade dig så mycket.

Dagens låt : Rihanna – Umbrella


0 Responses to “Worst realization”



  1. Kommentera

Kommentera

