07
Apr
07

I should have known

Varför var du tvungen att gå så långt? Över alla gränser du själv sa att du aldrig skulle korsa. Jag dog och såg dig ifrån molnen när jag fick veta. Det var du som jag värnade om och älskade. Jag vaknar nog snart, det är en mardröm. Men du finns inte vid min sida när jag slår upp ögonen. Jag kämpar, men jag känner mig för trött nu, att ensam kämpa mot strömmen. Kanske jag börjar ge upp. Var kommer jag möta mitt öde nu? Älskling jag blivit en man och jag föddes till att vara tuff men det här är tuffare än mig. Så har jag mött slutet nu, mött min överman? I bättre tider kan du kanske vara min vän dock. Jag vaknat nu och insett att det inte var en mardröm. Jag är så trött på att kämpa. Hade inget emot att fortsätta kämpa för resten av mitt liv om jag hade dig vid min sida. Men du är borta, ja du är långt borta nu sen länge tillbax. Vart går vi härifrån? Jag vet inte det själv. Jag ser på våra ansikte i bilder från länge sen och tänker på de där dagarna. Men de dagar är borta för länge sen.

Dagens låt : Kutless – All the words


0 Responses to “I should have known”



  1. Kommentera

Kommentera

