22
Mar
07

I am not a stone, just a man !

Jag älskade dig mer än jag borde. Mer än det var nyttigt för mig och oss. Mer än det var bra. Din timing va så elakt. Då min kärlek stod som högst. Oh jag vill inte behöva dig längre. Vill inte känna behovet av att träffa dig, hålla om dig, kyssa dig. Men jag behöver dig, mer än jag borde. Här står jag och faller, ber dig säga mitt namn så jag hör att du inte glömt bort mig. Jag ligger i mörkret och lyssnar men tystnaden från dig består sig. Vad är kärlek? Vad det än är så behöver mitt hjärta dig runt omkring sig. Jag sover lätt för jag fryser, även med en tjock täcke. Jag vet vad jag behöver, och om du bara var nära mig så skulle jag säkert sova mycket djupare. Jag somnar snart i denna tystnad och ber att få höra dig säga mitt namn för jag behöver, mitt hjärta behöver höra att du inte glömt den ännu. Det behöver dig för mycket.

Dagens låt : David Gray – Sail away


1 Response to “I am not a stone, just a man !”


  1. 1 at
    9:28, torsdag, april 5, 2007 kl. 09:28

    hoppas du mår bättre snart. Har precis blivit dumpat jag med. Du är inte ensam


Kommentera

