13
Mar
07

Is this how we say goodbye ?

De säger aldrig till dig att din sanning skiljer sig från andras. De bara säger att man ska inte ljuga. De pratar aldrig om skillnaden mellan att vara stark och osårbar. De säger bara att man inte ska gråta. Men jag har levt på gränsen nu på sista tiden, sovit på lånad tid och det känns som jag går under jorden. Och att ens titta på någon annan är som att stå emot trafiken i ett motorväg, dock i fel riktning. De berättar aldrig för dig att man behöver inte skämmas för att visa käsnslor, istället säger de bara dölj den väl. Är det sant att bara snälla flickor har rätt att bli lyckliga? Tydligen så säljer de till dig allt som du är villigt att tro på. Här sitter jag och allt jag gör och överallt jag tittar ser jag ngt som påminner om det förflutna. Jag försöker inte inte brinna upp inom mig fast det känns som att gå i ständigt regn.

Dagens låt : Shadmehr – Agoush


1 Response to “Is this how we say goodbye ?”


  1. 1 bbeccy
    22:43, fredag, april 6, 2007 kl. 22:43

    shadmehr mahshare!🙂

    //Peggy


Kommentera

