08
Mar
07

Time waits for no man

Så har jag tagit igenom en dag till snart. Jag var och hjälpa min far hämta hans nya bil hos Volvo. Medans vi var där så passade på åka förbi BMW och skällde lite på säljaren. När jag beställde så var det frågan om leverans i början av maj. Men nu har de skjutit upp det till slutet av augusti. Jag hade ju velat ha bilen under sommaren förklarade jag för killen. För inte är det kul o köpa en sports cupe och köra med den under hösten. Han försäkrade mig att han skulle göra sitt bästa att försöka få ut min bil till juni. Då sa jag att jag skulle hänga på låset i juni och telefon terra honom tills jag fick min bil.

Vidare ska jag på ny intervju. Ett företag i Kista som verkar mycket lovande. Men man ska aldrig läsa in så mycket i det. Jag känner mig ganska likgiltig inför det av någon konstig anledning. Efter att mitt liv tog en oväntad vändning så har allt nytt och gott som hänt inte haft den positiva effekt och rus som man förväntas få. Som om livsgnistan försvunnit. Jag kämpade så hårt för oss och oavsett alla motgångar hade jag ett mål. Allt jag gjorde hade en mening och var ett steg mot vad vi båda ville. Jag har varit så fokuserad på hon och jag att jag glömt hur det är att bara tänka på sigsjälv och bli glad för mina egna framgång. Hon var mitt liv och alla mål som jag hade var våra gemensamma mål. Svårt omställning.

Jag har även bokat biljett till Norge. Känner att jag behöver komma bort ett tag. Jag kommer väl ha lite svårt att blogga och lätta på mitt hjärta men att vara omgiven av nya människor och gamla bekanta kommer kanske hjälpa till något.

Dagens låt : Nami – Nemishe Khamoush


0 Responses to “Time waits for no man”



  1. Kommentera

Kommentera

