08
Mar
07

Simply amazing..

Jag kunde ju inte låta bli bara. Jag har tagit bort alla bilder jag har på henne från min dator. Men all saknad blev för mycket, jag ville se henne så gärna och samtidigt som det fanns en strid inom migsjälv så gjorde mina fingrar sitt och vandrade in på hennes sida på myspace. Påmind av alla känslor som välde fram så sitter jag med tårar i ansiktet redan efter några sekunder. Men rätt som det är blir jag fascinerad av hur många männiakor som varit representrad där på bilderna som finns att beskåda. Och hur obefintligt del av hennes liv jag var. Jag var inte en del av hennes liv då. Inte nu heller förstås. Sorgen fövandlas till förtvivlan, och det leder till ilska. Hur kan jag haft henne som min allt, min sol, min måne, min dröm, min andra halva. Det första som jag tänkte på när jag vaknade, den sista jag tänkte på innan jag sov. Den enda människan jag ville prata med när jag mådde som bäst, eller mådde som sämst. Fan jag var så obetydlig del av hennes liv och för henne. Hur fan stoppar jag de här tårarna. Jag kan knappt se vad jag skriver längre. Kommer inte ens kunana sova nu. Och så ska jag vara på intervju klockan 9. Fuck !

Musiken helar, men samtidigt skär den upp gamla sår som vägrar läkas. Kvällens låt :  Shahram S – To Mitooni


1 Response to “Simply amazing..”


  1. 1 GlueSnyfingCyberSlut
    14:11, fredag, mars 9, 2007 kl. 14:11

    darling u scared the shit outa me!!!
    some times u need to look into the past just to b able to move on… n dont u ever scare me like that… i was about to take my bat outa the closet, god knows it miss´s the smell of fresh blood! O_o!
    well ur in luck… ill call u later… kram


Kommentera

