07
Mar
07

Cynical world

Hur mycket jag än försöker kan jag inte komma till att förlåta henne. Jag kan inte komma över och glömma det. Kanske för att hon aldrig gjorde en hjärtlig försök att be om förlåtelse och försöka vinna tillbaka mitt hjärta. För att kanske göra det enklare för mig att gå vidare. Hon hade inte ens anständigheten att säga hejdå och avsluta det här  förhållandet på ett civiliserad sätt. Jag tror att jag ska resa bort ett tag för att få lite bättre prespektiv på allt. Ska se vad jag kan hitta biljetter till.

Dagens låt : The Fary – How to save a life


0 Responses to “Cynical world”



  1. Kommentera

Kommentera

