07
Mar
07

Together without each other..

Du vill att vi ska göra allt. Men utan varandra. Bara på egen hand och skilda liv. Vi behövde inte någon eller någonting tyckte jag. Jag ville ligga här, med dig bredvid mig och bara glömma bort hela världen. Med det räckte inte för dig. Jag vet inte riktigt, vad jag ska säga, eller hur jag ska känna. De tre orden, används aldeles för mycket och utan att ha riktigt betydelse. De för sig räcker inte, man ska mena de, och man ska visa det. Jag bad dig glömma allt som var sagt, och allt som var gjord. Innan vi blir för gammal. Att vi skulle tillsammans ta klivet in i till det bättre livet. Jag bad dig slösa bort din tid, med mig så vi kan jaga våra drömmar. Jag behövde din nåd, för att kunna hitta migsjälv. Allt som jag var och allt som jag är idag, räckte aldrig i dina ögon. Men i mina ögon var du prefekt och det är allt jag kan se framför mig nu. Jag vet inte när, och jag är även förvirrad om hur kunde allt som inte kunde ändras, bli så annorlunda över en natt. OM jag bara ligger här och drömmer, kommer jag vakna med dig vid min sida ?

Dagens låt : Lifehouse : All in All


1 Response to “Together without each other..”


  1. 8:19, torsdag, mars 8, 2007 kl. 08:19

    Hej!!

    Hittade din sida via ”snabbast växande bloggar på wordpress”🙂

    Dina ord riktigt skär i hjärtat på mig,
    samtidigt som det är så sorgligt så skriver du otroligt levande!Kommer säkert att titta in här då och då!


Kommentera

