04
Mar
07

Ride with me…

Du var allt jag ville ha. Alla egenskaper som jag kunde komma på och veta. Om jag hade bett om din hand, hade du sagt ja? Skulle du lämnat det liv du lever för min skull? Du gav mig bara skäl på varför det inte skulle gå. Att allt var så trasigt att det inte gick att fixa. Att framtiden i dina ögon såg så mörk ut att du kunde inte, skulle inte vilja visa mig det du sett. Så om jag hade här och nu sagt, ta min hand hade du inte tagit den….

Du kanske inte uppskattar det jag gör, men jag tänker inte låta det störa mig. Jag tänker inte fylla det här tomrummet med sprit och meningslösa one night stands. För när jag mötte dig, trodde att jag var klar. Jag trodde jag hade hittat personen jag skulle spendera resten av mitt liv med. Alla flickor och alla barer och alla natt klubbar fick vara. Men du valde ett liv utan mig. Du lämnade mig förkrossad. Jag försöker limma ihop migsjälv nu och jag tänker inte ursäkta hur jag väljer att reparera det du tog sönder inom mig. Så du får inte stämpla mig som känslokall och orättvis och ohjälpsam för att jag inte vill vara din vän BARA då du behöver mig hjälp.

Dagens låt : Brandi Carlile : Targedy 


0 Responses to “Ride with me…”



  1. Kommentera

Kommentera

