04
Mar
07

How could you ?

Jag gjorde allt i min makt för att vara med dig så mycket jag kunde för jag saknade dig, varje sekund vi var ifrån varandra. Jag till och med sket i mina egna saker och vänner för att vara med dig ännu mer. Jag kunde inte vänta till våra läppar mötes. Och hur jag skulle visa min kärlek var allt jag tänkte på tills vi sågs. Och hur jag skulle fortsätta med det för resten av vårt liv. Jag trodde aldrig du kunde göra något sånt mot mig. Men när jag såg er två tillsammans, slog det ner i mitt hjärta som en hjärt attack. Oh nej ! Hur kunde du släppa in någon så nära in på dig? Hur kunde du ställa honom imellan oss? Jag trodde aldrig jag skulle bli så sårad och förbannad i samma ögonblick. Nu är det en ireversibel situation och det finns ingen återvänd. Hur kunde du tillfredställa en annan man på det sättet? Jag sket i alla andra kvinnor för jag verkligen älskade dig. Och du vet att jag skulle aldrig vilja ha någon annan framför dig. Och det var den kärleken som fick mig att förlora all verklighets koncept. Det här hände inte. Jag måste ha sett fel. Men nu var det så sant. Kanske en dag du kommer ångra det för resten av ditt liv men kanske inte än eller kanske inte alls. Snälla gud förlåt mig för alla hämndlytna tankar jag hade under den tiden jag var blind av raseri. Men den dagen kommer stanna med mig för resten av mitt liv. För om någon hade sett och upplevt det jag fick skulle de säkert satt mina tankar i verklighet.

Dagens låt : Depeche Mode : A pain that i am used to


0 Responses to “How could you ?”



  1. Kommentera

Kommentera

