02
Mar
07

Who am I ?

Vilken dag är det ? Vilken är det månad ? År ? Känns som det var igår jag skrev det där brevet till dig. Klockan verkar inte vilja röra sig framåt. Jag kan inte hålla på längre. Jag kan inte gå framåt heller. Det känns som jag förlorar massa tid. För det fanns en gång du och jag och alla andra människor. Men för mig fanns bara du. Jag kunde inte se någon annan än dig. Det kändes inte som jag kunde förlora. Jag vet inte varför men kunde aldrig få nog av att titta på dig. Inte då och inte nu heller. Alla saker jag ville säga till dig kom inte ut. De kommer inte någonsin bli sagd nu heller. Och jag vet inte var de orden ska ta vägen nu. Det fanns du och jag men en massa andra människor runt omkring dig. Fast jag trodde att jag behövde inte bevisa ngt för dig längre. Men det fanns något med dig som jag aldrig fattade och kommer aldrig att göra. Jag bara tyckte att allt du gjorde och sa var så vackert att det inte gjorde ngt att jag inte förstod allt. Allt du gjorde var så rätt. Det gjorde inget att du inte var en del av mitt liv. Så länge jag var den del av ditt…….

Dagens Låt :  The Fray : How to save a life


0 Responses to “Who am I ?”



  1. Kommentera

Kommentera

