28
Feb
07

I am scared….

Dagen har knappt börjat, solen har precis gått upp. Jag har inte vaknat ännu men du är redan i mina tankar. Jag är öppen, men du är stängd. Vart jag än går, följer du med i tankarna.  Jag oroar mig för att aldrig se ditt ansikte, ditt leende igen. Även de bästa gör fel ibland. Även de hårdaste orden låter rätt ibland. Även ur all tvivlan som fyller mitt huvud lyckas jag hitta dig och mig tillsammans. Jag är tyst av mig men du är sån som lämnar starka intryck. Jag är rädd att alltid ha dig kvar i mina tankar. Men även de bästa begår misstag, och även stjärnor slutar glittra ibland. Även om det känns som jag faller genom tid och rum så sätter jag dig och mig ihop. Men det slutar inte där, jag har förlorat min plats i ditt hjärta. Du har redan slängt ut mig, stängt dörren mot mig och fyllt min tomma plats.

Dagens låt : Inara George – Fools in love


0 Responses to “I am scared….”



  1. Kommentera

Kommentera

